Small logo

ProSpex

ProSpex is creatief specialist in b2b-leadgeneratie. Het credo is dat verkoop het resultaat is van een relatie. ProSpex ontwikkelt inventieve campagnestrategieën waarbij stapsgewijs kennis wordt gedeeld met de doelgroep van de klant.

De vorige ProSpex website bood onvoldoende ruimte voor het delen van kennis en ervaring. Reden genoeg om het afgelopen jaar hard te werken aan een nieuwe website, waarbij kennisdelen nog meer centraal staat. De ProSpex website is de ‘hub’ in de relatie met de klanten en prospects.

Het kritisch bekijken van de oude website leidde tot een lijst van wensen en eisen. Er was een website nodig die wel aansloot op de huidige organisatie en de veranderde markt. De website zoals je die nu ziet is een MVP (minimum viable product), de komende weken en maanden worden meerdere updates uitrold. Er is voor deze aanpak gekozen omdat we zo sneller kunnen leren en anticiperen op de feedback die we krijgen vanuit de bezoekers. Wat er leeft in de markt verandert namelijk continu.
Blijven luisteren en leren is essentieel.


www.prospex.nl
ProSpex Preview
Branding

de website ontwerpen

(navigeer door de verschillende pagina’s)